eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankico daje telefon stacjonarny › Re: co daje telefon stacjonarny
  • Data: 2007-06-04 22:47:19
    Temat: Re: co daje telefon stacjonarny
    Od: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Konrad N.S. napisał(a):
    > dlaczego dla banku tak bardzo liczy się posiadanie telefonu stacjonarnego?
    >
    > kiedy mówię, że nie mam - bo nie mam - konsultant twierdzi, że będzie
    > dużo gorzej uzyskać kartę kredytową.
    >
    > kiedy w innym oddziale podaję numer telefonu stacjonarnego, z którego
    > już zrezygnowałem, wzmiankowany problem nie występuje, mam wtedy
    > zdolność, duży limit i kartę "od ręki".
    >
    > K>N>S>
    >
    >
    Czy zależy Ci bardzo na tym ciekawym banku?
    Jeżeli tak, to VOIP.
    Mam numer stacjonarny via VOIP, który wędruje za mną nawet na 2
    tygodniowy wyjazd.

    Ciekawe, co powiedziałby ten konsultant na numer
    na przykład +1 212 ....
    czy też byłby zadowolony że klient ma stacjonarny?
    A to nie kosztuje wiele, wystarczy jeden z amerykańskich dostawców VOIP.

    Pozdrawiam

    Rafał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1