eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankico może pracownik sklepu?Re: co może pracownik sklepu?
  • Date: Sat, 28 Feb 2009 13:11:07 +0100
    From: Radzik <r...@r...pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: co może pracownik sklepu?
    References: <go87b2$9gl$1@inews.gazeta.pl> <go891g$kj4$1@inews.gazeta.pl>
    <go93t7$e07$1@inews.gazeta.pl> <go9fm0$34a$1@news.wp.pl>
    <gob96n$j0d$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <gob96n$j0d$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 87.205.194.56
    Message-ID: <49a929df$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1235823071 87.205.194.56 (28 Feb 2009 13:11:11 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 7
    X-Authenticated-User: r...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:477355
    [ ukryj nagłówki ]

    Filip pisze:
    > Widzisz, standardową reakcją klienta jest tekst: "to niemożliwe, ja od x
    > lat mam tę kartę, zawsze spłacam itp, itd" Pracownik na kasie zazwyczaj
    > po grzecznościowej próbie wyjaśnienia klientowi sytuacji łączy kleinta z
    > centrum autoryzacyjnym, które łączy go z bankiem.
    I blokuje kolejkę klientów, a przy okazji rzuca mięsem na sklep, który
    nie umie obsłużyć jego karty...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1