eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankico może pracownik sklepu?Re: co może pracownik sklepu?
  • Data: 2009-02-28 12:29:50
    Temat: Re: co może pracownik sklepu?
    Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> "filip lach" <f...@g...pl> wrote in message
    >>> "Klienta awanturującego się" łączy się z bankiem za pośrednictwem
    >>> centrum autoryzacji. Zawsze działa...
    >>
    >> Ale w co dziala? Jesli bank wydal polecenie zatrzymania to sobie to z
    >> nim wyjasniam, jesli nie wydal to strona jest akceptant i zadne
    >> laczenie z bankiem nie pomoze.
    >>
    >> MK
    >
    > Widzisz, standardową reakcją klienta jest tekst: "to niemożliwe, ja od x
    > lat mam tę kartę, zawsze spłacam itp, itd" Pracownik na kasie zazwyczaj
    > po grzecznościowej próbie wyjaśnienia klientowi sytuacji łączy kleinta z
    > centrum autoryzacyjnym, które łączy go z bankiem. A pracownik może
    > spokojnie dalej obsługiwać innych klientów

    No ale skoro tak jest, to po co mu ją zatrzymywać / niszczyć?

    --
    Mateusz Bogusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1