eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankico może pracownik sklepu?Re: co może pracownik sklepu?
  • Data: 2009-02-28 12:03:33
    Temat: Re: co może pracownik sklepu?
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MK pisze:
    > "filip lach" <f...@g...pl> wrote in message
    >
    >> "Klienta awanturującego się" łączy się z bankiem za pośrednictwem
    >> centrum autoryzacji. Zawsze działa...
    >
    > Ale w co dziala? Jesli bank wydal polecenie zatrzymania to sobie to z
    > nim wyjasniam, jesli nie wydal to strona jest akceptant i zadne laczenie
    > z bankiem nie pomoze.
    >
    > MK

    Widzisz, standardową reakcją klienta jest tekst: "to niemożliwe, ja od x
    lat mam tę kartę, zawsze spłacam itp, itd" Pracownik na kasie zazwyczaj
    po grzecznościowej próbie wyjaśnienia klientowi sytuacji łączy kleinta z
    centrum autoryzacyjnym, które łączy go z bankiem. A pracownik może
    spokojnie dalej obsługiwać innych klientów

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1