eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankico może pracownik sklepu?Re: co może pracownik sklepu?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.atman.pl!not-
    for-mail
    From: Karol Y <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: co może pracownik sklepu?
    Date: Sat, 28 Feb 2009 13:29:50 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 20
    Message-ID: <gob352$ljn$1@node1.news.atman.pl>
    References: <go87b2$9gl$1@inews.gazeta.pl> <go891g$kj4$1@inews.gazeta.pl>
    <go93t7$e07$1@inews.gazeta.pl> <go9fm0$34a$1@news.wp.pl>
    <gob96n$j0d$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: staticline3217.toya.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1235816418 22135 217.113.238.101 (28 Feb 2009 10:20:18
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 28 Feb 2009 10:20:18 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1b3pre)
    Gecko/20081204 Thunderbird/3.0b1
    In-Reply-To: <gob96n$j0d$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:477357
    [ ukryj nagłówki ]

    >> "filip lach" <f...@g...pl> wrote in message
    >>> "Klienta awanturującego się" łączy się z bankiem za pośrednictwem
    >>> centrum autoryzacji. Zawsze działa...
    >>
    >> Ale w co dziala? Jesli bank wydal polecenie zatrzymania to sobie to z
    >> nim wyjasniam, jesli nie wydal to strona jest akceptant i zadne
    >> laczenie z bankiem nie pomoze.
    >>
    >> MK
    >
    > Widzisz, standardową reakcją klienta jest tekst: "to niemożliwe, ja od x
    > lat mam tę kartę, zawsze spłacam itp, itd" Pracownik na kasie zazwyczaj
    > po grzecznościowej próbie wyjaśnienia klientowi sytuacji łączy kleinta z
    > centrum autoryzacyjnym, które łączy go z bankiem. A pracownik może
    > spokojnie dalej obsługiwać innych klientów

    No ale skoro tak jest, to po co mu ją zatrzymywać / niszczyć?

    --
    Mateusz Bogusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1