eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankico może pracownik sklepu?Re: co może pracownik sklepu?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.astercity.n
    et!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: co może pracownik sklepu?
    Date: Sat, 28 Feb 2009 13:22:32 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 13
    Message-ID: <gob3v2$lnk$1@node1.news.atman.pl>
    References: <go87b2$9gl$1@inews.gazeta.pl> <go891g$kj4$1@inews.gazeta.pl>
    <go93t7$e07$1@inews.gazeta.pl> <go9fm0$34a$1@news.wp.pl>
    <gob96n$j0d$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: e1-163-j14.elartnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1235817250 22260 193.238.180.163 (28 Feb 2009 10:34:10
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 28 Feb 2009 10:34:10 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209)
    In-Reply-To: <gob96n$j0d$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:477359
    [ ukryj nagłówki ]

    Filip pisze:

    > Widzisz, standardową reakcją klienta jest tekst: "to niemożliwe, ja od x
    > lat mam tę kartę, zawsze spłacam itp, itd" Pracownik na kasie zazwyczaj
    > po grzecznościowej próbie wyjaśnienia klientowi sytuacji łączy kleinta z
    > centrum autoryzacyjnym, które łączy go z bankiem. A pracownik może
    > spokojnie dalej obsługiwać innych klientów

    A jak kasjerka nie ma telefonu przy kasie, albo ma tylko na wewnętrzne numery?


    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1