eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankicwaniactwo Toyota BankRe: cwaniactwo Toyota Bank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net
    !newsfeed0.kamp.net!newsfeed.kamp.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.co
    m!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrad
    a.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 17 Jul 2013 16:08:09 +0200
    From: p47 <k...@w...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130620 Thunderbird/17.0.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: cwaniactwo Toyota Bank
    References: <51e57e03$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    In-Reply-To: <e...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 130717-0, 2013-07-17), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 17
    Message-ID: <51e6a54a$0$1469$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: biskupia.gts.entel.pl
    X-Trace: 1374070090 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1469 217.153.175.85:18230
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:594056
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-07-17 11:14, Kris pisze:
    > W dniu wtorek, 16 lipca 2013 19:08:19 UTC+2 użytkownik p47 napisał:
    >> gdzie "uderzać"? -
    >
    > Uderz do kogoś kto Tobie wytłumaczy że za usługi normalnie się płaci.
    > Konto miałeś, kartę miałeś, bank udostępnił Tobie te usługi, wycenił je odpowiednio
    w TOiP Ty cenę zaakceptowałes to płac.
    > Teraz nie lamentuj tylko zapłac ile sie nalezy.
    >


    Zawsze znajdzie się ktoś, kto musi się (nieproszony) dowartościować!;-)
    A że mija się przy tym z prawda , to głupstwo!
    Powtarzam więc, skoro za pierwszym razem nie zrozumiałeś tego, co
    napisałem, mimo, że nie używałem specjalnie trudnych słów,- bank w żaden
    sposób NIE poinformował mnie, że zmienił warunki, jakie zaakceptowałem!,
    - zakładając konto i przyjmując kartę akceptowałem to, że NIC za te
    usługi nie będę musiał płacić! Niczego ponadto nie akceptowałem!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1