eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie? › Re: czy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie?
  • Data: 2017-08-28 11:45:26
    Temat: Re: czy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 28 sierpnia 2017 11:35:01 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Ale dlaczego? Ty innych możesz wyzywać od idiotów, a samemu krytyki nie
    > umiesz przyjąć?

    Kogoś personalnie wyzwałem?
    Darowanie *osobistych" wycieczek tobie proponowałem.

    > Właśnie znikłeś całą gałąź kredytów na rozpoczęcie działalności, również
    > tych z UP (warunek: bycie bezrobotnym).

    Jakbyś nie zauważył tu o zwykłej konsumpcji piszemy(lodówka, kuchenka, komputer)
    > Zaprawdę nie ma się co chwalić tym, że masz małą wyobraźnię i
    > ograniczone myślenie. Można podać całą masę przypadków, kiedy wzięcie
    > kredytu przez bezrobotnego nie będzie złym pomysłem.

    Szerzej myślisz(albo się tak tobie wydaje)-uzasadnij więc zakup kuchenki, lodówki czy
    tam laptopa na kredyt przez osobę która akurat własnych dochodów nie ma.