  • Data: 2007-06-29 14:34:30
    Temat: Re: czy to jest legalne
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Bartosz 'xbart' Nowakowski wrote:

    > Przecież jasno wytłumaczył. Płacisz za towar i za cenę jaka była na
    > regale a jako, że nie masz gotówki to sprzedawca udostępnia Tobie inną
    > formę płatności, za którą musisz jednorazowo ponieść dodatkową opłatę.

    No beton...

    A jak będę płacił jednogroszówkami? Też dopłata, bo wymiana tego na
    "grubsze" kosztuje choćby fatygę? Albo jak właśnie zapłacę stówą za
    drobną rzecz?

    CENA Z PÓŁKI OBOWIĄZUJE

    Niezależnie od formy płatności - czek, przelew, karta, gotówka lokalna,
    waluta... Jeśli tylko sprzedawca zadeklaruje, że daną formę płatności
    przyjmuje - nie ma możliwości odmówić sprzedaży ani podwyższać ceny "bo
    mu niewygodnie".

    Jeśli sprzedawca odmówi mi sprzedaży za cenę z półki, ja mogę np. wezwać
    policję (w celu wystawienia sprzedawcy mandatu karnego, który będzie go
    sporo więcej kosztować, niż transakcja kartą).