  • Data: 2007-08-04 14:49:08
    Temat: Re: debetowa gold - gdzie?
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie lubię ofert wiązanych. Jak chce ubezpieczenie to kupuje
    > ubezpieczenie. Jak chcę płacić kartą to biorę kartę która działa i nie
    > robi scen. A ubezpieczeń nie kupuję, wolę uważać na siebie i manatki.

    Karty "gold" czy w zasadzie konta z dodatkami komercyjnymi sa specyficznym
    towarem i jak widze ty nie potrzebujesz, ale naprawde sa ludzie co
    potrzebuja:)

    > priority pass? a co to za różnica kto pierwszy wsiądzie do samolotu?
    > Boisz się że Ci zajmą wszystkie miejsca przy oknie? Heh, trzeba szybko
    > biegać od busa do schodów ;)

    Hehehe, jak kupujesz bilet na samolot (nie tanie linie) to miejsce mozna
    zarezerwowac od razu:) przy kupnie biletu - tak jest w LOT-cie. Sam nie
    rozumiem dlaczego wazne jest wyjscie z samolotu, kto pierwszy?! [odnosnie
    postu ponizej] i tak bagazu ci nie pozwola wziasc na poklad (poza podrecznym
    o odpowiednich wymiarach, bo takie sa regulacjie odgorne). Wydanie bagazy
    tez odbywa sie na tasmie, jeszcze nie widzialem, by obsluga lotniska
    rozruzniala bagaze w zaleznosci od "karty gold":)))

    > Nie wiem, chyba nigdy nie zrozumiem takich ludzi jak Ty i ich logiki.

    To zalezy. Jesli pracujesz w firmie, gdzie jezdzisz srednio cztery rrazy w
    miesiacu za granice, to naprawde sie to przydaje, bo o nic nie musisz sie
    juz martwic. Znam takie osoby ktore faktycznie uzywaja konta gold czy
    platinium (z tymi dodatkami komercyjnymi) i inaczej sie im nie da. Natomiast
    ciezko mi zrozumiec ludzi bioracych konta komercyjne ktorzy np. raz w roku
    czy dwa razy jada za granice, czy kozystaja z tych uslug od czasu do czasu.
    Moze snobizm?