  • Data: 2011-09-07 11:12:15
    Temat: Re: do Totusa
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 7 Sep 2011 12:47:36 +0200, skippy napisał(a):

    > Odpowiada - jest m.in 10 przykazań.

    No i się kłóci ;)
    Mam przykazanie, ale je ciągle łamię i pytam:
    co mam zrobić żeby go przestrzegać?
    Buddyzm proponuje METODĘ zmieniania samego siebie a ksiądz Cię najwyżej
    opierniczy (oczywiście ne dotyczy to wszystkich księży). W każdym razie w
    Piśmie Świętym trudno znaleźć jakies skromne uwagi o metodach stawania się
    dobrym chrześciajaninem. W większości to zakazy i nakazy.
    W buddyzmie koncentrują się głównie na "drodze" do celu a nie na samym
    celu. Mają tam te swoje 7 czy 8 ścieżek itp. To jest system edukacyjny.

    > Tu nie piszesz już o religii tylko o instytucji.

    Ha, no właśnie. Coż pozostało w wielkich religiach oprócz instytucji?