  • Data: 2012-03-13 11:36:42
    Temat: Re: do Totusa
    Od: " sys29" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > O co Ci chodzi? 99% Polaków to prawdziwi katolicy. Mogą na swój kościół
    > płacić jak chcą, ile chcę i kiedy chcą. Trochę płacą przez tacę a TROCHĘ
    > przez podatki. To ich wybór i efekt głosowania ich przedstawicieli. Nie
    > podoba się? To wypad. I nie zapomnij tego 1% zabrać ze sobą. Demokracja.
    > Mówi Ci to coś?
    > No jest jeszcze drugie wyjście. Nie płać podatków. Mnie nie za bardzo
    > obchodzi co prawdziwi katolicy robią ze swoimi pieniędzmi. Dają na kościół
    > czy pala nimi w piecu. Dbam o to by tam gdzie inwestycje idą w bibliotekę
> [...]

    Oj totus, nie chwyciłeś moich intencji. To nie jest żadne marudzenie, tylko
    próba wprowadzenia kolegi Endriu w pewne zakłopotanie, polegające na tym,
    że organizacja religijna, do której należy rozmija się w działaniach
    z głoszonymi naukami. Miało to miejsce w historii KK i dalej trwa.
    Jak wiesz ja nie cierpię demokracji i wszystkie procedery tego typu
    ( czy to chodzi o przywileje grupowe, czy KK ) polegające na tym, że
    mniejszość jest po chamsku przegłosowywana i musi bulić na rzecz większości,
    zwyczajnie mnie wkurwiają. Ale nie jest to "marudzenie", a raczej głos
    wynikający z poczucia sprawiedliwości, choć żadnej sprawiedliwości
    w demokracji nie oczekuję. Na razie w tych warunkach dobrze sobie radzę.
    Jak przyjdzie pora, to wyemigruję ... chyba domyślasz się dokąd.

    pozdr.
    sys29