  • Data: 2015-01-20 08:56:57
    Temat: Re: dobicie frankowców
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Jan 2015 16:59:34 GMT, Budzik wrote:

    > Sam widzisz, ze to nie takie proste, nawet jezeli chciałbys to prosto
    > zrozumiec...

    Tak, to jest aż tak proste.

    Masz taki kredyt? Czy tutaj też po prostu trollujesz?

    To, że chwilowo spłacam wyższą ratę, nie znaczy, że nie ubywa mi
    zadłużenia. A to, że ktoś sobie policzył całkowite zadłużenie po
    chwilowym kursie może mieć znaczenie dla ubezpieczenia kredytu, ale nie
    do patrzenia na całość zadłużenia. No chyba, że ktoś ten kredyt po te
    4.25 chce teraz całkowicie spłacić, ale chyba nawet tutaj się nie trafią
    takie orły...

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns