  • Data: 2015-01-20 08:41:53
    Temat: Re: dobicie frankowców
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.01.2015 11:59, Budzik pisze:

    > Tak Andrzeju, ale banki nie mogą oczekiwać, ze wszyscy beda mieli taka
    > wiedze jak Ty.

    Ale to co ja wiem to podstawa! Matematyka plus wiedza, że w kursach ani
    stopach nie ma nic pewnego.

    > Ale zdaje sie ze w tym temacie nie zgadzamy sie organicznie bo juz pare
    > razy dyskutowalismyw temacie czy osoby z mmniejsza wiedza to głupki i
    > owieczki do strzyzenia przez cwaniaków czy tez osoby ktore powinny zostac
    > otoczone delikatnym parasolem ochronnym panstwa.

    Z jednej strony oszukiwanie naiwnych mnie wkurza. Z drugiej strony
    wkurza mnie traktowanie ludzi jak idiotów.

    Jedyne wyjście jakie widzę byłoby ostro kontrowersyjne - egzaminy które
    określałyby stopień uprawnień danego człowieka do samodzielnego
    decydowania o swoim i nie tylko życiu. Z opcją okresowego ich powtarzania.

    Masz słaby wynik - nie możesz samodzielnie decydować o długoterminowych
    zobowiązaniach finansowych ani głosować ;->

    > Podoba ci się pomysł Pete aby KNF przygotował specjalną prezentacje
    > informującą o ryzyku ktora bank musiałby pokazac kredytobiorcom przed
    > podpisaniem? Oczywiscie x lat temu a nie dzis.

    Podobać się podoba, ale byłbym sceptyczny co do jego skuteczności.

    > Koszt praktycznie zaden, natomiast poziom wiedzy ktory moznaby przekzac
    > spoleczenstwu - olbrzymi.
    > Czyz nie o to chodzi?

    Większość elektoratu nie chce wiedzy. Chce, żeby ktoś im zrobił dobrze.

    http://www.youtube.com/watch?v=u0EVVM5-iKQ

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić