  • Data: 2015-01-20 20:57:43
    Temat: Re: dobicie frankowców
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-20 o 20:43, S pisze:

    > Sądzę, że każdy chętnie by się zamienił na PLN.

    Umowa zdaje się nie zakazuje? Co prawda wszyscy odradzają teraz, ale to
    samo mówili przy 3,2PLN ;)

    > Nie, dyskusja z Tobą przestaje mieć sens. Nie chcesz zrozumieć.

    nie nie chcę, ale nie potrafię.

    > Tak, to nieprawda co piszesz. Miałeś podać statystyki i liczby NOK czy
    > JPY, bo skoro oferowały to gdzieś musisz znaleźć konkretne dane. Ja mogę
    > napisać, że oferowały kredyty w peso meksykańskim, ale oczywiście danych
    > nie mam. A może tak podasz jakiś fakt, dla odmiany?

    Po co statystyki. Pisałeś, że nie było oferty na inne waluty. Delikatnie
    mówiąc mijałeś się z prawdą.
    2010:
    http://hipoteczne-kredyty.info/nordea/kredyt-hipotec
    zny/c_4/
    2009:
    http://www.panorama.pl/index_print.php?c=49&sc=94&te
    xt=0

    > Ufff... Faktycznie chyba zmienię pogląd i postawię na edukację.
    > Zacznijmy od statystyki...
    >
    > Nie wiem co jest takiego w Polakach, iż zawsze cieszą się z nieszczęścia
    > innych...

    Nie cieszę się z nieszczęścia, ale nie zamierzam dotować hazardzistów.

    > Bo to eko często bywa jak CHF. Pozornie tylko dobry, a w środku zgniłek.

    Ale za to zdrowy. A tani z chemią za 7 lat spowoduje raka dwunastnicy :P

    > Zakładanie kont jest w zasadzie anonimowe. Stąd liczne przekręty tego
    > typu. A bez konta dziś o przekręt trudno.

    Nie jest anonimowe, zawsze trzeba mieć słupa.

    > Naprawdę jesteś taki dziecinny czy udajesz?

    Jestem :)

    > No tak... skoro uważasz, że metr mieszkania mógł kiedykolwiek w okresie
    > kredytu wzrosnąć do 100.000zł to faktycznie gratuluję fantazji, bo
    > trudno Cię posądzać o podstawy ekonomii.

    Na szczęście stopień niżej są kredytobiorcy frankowi

    --
    Pete