  • Data: 2015-01-20 21:17:32
    Temat: Re: dobicie frankowców
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-01-20 20:35, S wrote:
    > [...]
    >
    > Nie uważasz, że takie podejście jest na poziomie przedszkolaka? Nie, bo
    > nie... Tak, bo tak... Ach! Za długie... NIE/TAK. Świat nie jest
    > zero-jedynkowy.

    Ale pytania są (między innymi) otwarte i zamknięte.

    To akurat było zamknięte.

    Tak więc to doprawdy nie ma w tym niczego złego, że po uzyskaniu
    odpowiedzi wyciąłem nic nie wnoszący szum ;-)

    > I znowu widzisz - furtka dla ogolenia klienta. A teraz pomyśl... Bank,
    > instytucja, która łoży ogrom na kreowanie wizerunku, kiedyś uchodząca za
    > instytucję zaufania publicznego... Goli klienta na 50.000zł, we
    > wspomnianym gdzieś tam przykładzie (miał 20.000, ma -30.000). Ile na nim
    > zarobiła? Około... 1,40zł. Jakże trzeba być pazernym, by dla 1,40zł
    > zniszczyć komuś życie.

    Bank dostarczył platformę. Która zadziałała prawidłowo, między innymi
    pozamykała pozycje. A wygrał zupełnie kto inny (chociaż oczywiście nie
    wykluczone, że to też był bank).

    Sorry, ale Twoje podejście jak żywo przypomina mi lekko zmodyfikowane
    podejście Kalego: "jak Kali wygrać to dobrze, ale jak Kali przegrać to
    źle". IMHO analogicznie jest w tej chwili z kredytami walutowymi ...

    > Umowy nie podpisywałem. Wystarczył przelew autoryzacyjny.

    Istotnie. Bardziej właściwe jest użycie słowa zawartej zamiast podpisanej.

    > Zapraszam na forex. Zobaczysz jak się interpretuje tę umowę.

    Dzięki, ale mam zdecydowanie przyjemniejsze sposoby na tracenie własnej
    kasy ;-)

    Piotrek