    From: S <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: dobicie frankowców
    Date: Tue, 20 Jan 2015 21:26:51 +0100
    <m9dspp$qo4$1@sunflower.man.poznan.pl> <m9eq08$9ch$2@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <m9gloc$59j$4@sunflower.man.poznan.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <m9h5nl$5fi$3@sunflower.man.poznan.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <m9hbff$iel$8@sunflower.man.poznan.pl> <m9hcca$imu$1@node2.news.atman.pl>
    <183wi49i78xjo$.1rbaarjy39qfh.dlg@40tude.net>
    <m9hem6$34n$1@node1.news.atman.pl>
    <54be0ec1$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
    <54be19fe$0$2651$65785112@news.neostrada.pl>
    <54be1fa6$0$21551$65785112@news.neostrada.pl>
    <m9m1ke$dpl$1@node2.news.atman.pl>
    <54be9b2b$0$2161$65785112@news.neostrada.pl>
    <m9m7s8$akc$1@node1.news.atman.pl>
    <54beab91$0$2152$65785112@news.neostrada.pl>
    <m9mal3$nnc$1@node2.news.atman.pl>
    <54beb7db$0$2163$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2015-01-20 o 21:17, Piotrek pisze:
    > Ale pytania są (między innymi) otwarte i zamknięte.
    >
    > To akurat było zamknięte.

    Według Ciebie.

    > Tak więc to doprawdy nie ma w tym niczego złego, że po uzyskaniu
    > odpowiedzi wyciąłem nic nie wnoszący szum ;-)

    Nie starasz się dojść do sedna sprawy.

    > Bank dostarczył platformę. Która zadziałała prawidłowo, między innymi
    > pozamykała pozycje. A wygrał zupełnie kto inny (chociaż oczywiście nie
    > wykluczone, że to też był bank).

    Nie, platforma nie działała prawidłowo.

    Wygrał z pewnością bank. Na forach jest mnóstwo osób, które straciły.
    Praktycznie brak wygranych. Zatem pieniądze trafiły w bliżej
    nieokreśloną czarną dziurę.

    > Sorry, ale Twoje podejście jak żywo przypomina mi lekko zmodyfikowane
    > podejście Kalego: "jak Kali wygrać to dobrze, ale jak Kali przegrać to
    > źle". IMHO analogicznie jest w tej chwili z kredytami walutowymi ...

    Nie, nie jest dobrze. Nie mam pretensji, gdybym stracił z powodów błędów
    w inwestowaniu. Mam pretensję, iż pewne mechanizmy zadziałały, a inne,
    które powinny - nie zadziałały, w efekcie czego klient nie był
    chroniony. Jeśli już bank musi dostarczać produkt, który - jak się
    dowiedziałem - przynosi stratę 90% osobom, to chociaż niech się trzyma
    własnych reguł.

    Gdybym kontynuował inwestowanie w waluty na foreksie.... o
    przepraszam... w Kantorze Aliora, który on nazywa foreksem... to byłbym
    na plus. A tak to jestem na minus. Pytanie czy zatem to ja popełniłem
    błąd czy zostałem oszukany.

    > Istotnie. Bardziej właściwe jest użycie słowa zawartej zamiast podpisanej.

    Jeden z bankowców czy doradców pisał, iż dziś jest tak, iż na każdej
    stronie umowy musi być parafka. Widać, że i to dało się zgrabnie obejść.

    > Dzięki, ale mam zdecydowanie przyjemniejsze sposoby na tracenie własnej
    > kasy ;-)

    A widzisz... Rzeczywiście dwóch osiłków w bramie z baseballem mniej by
    mnie wyleszczyło niż bank, ale cóż...

    KNF powinien coś z tym zrobić, a nie tylko odnotowywać statystyki -
    jestem pewien, że coraz gorsze. W końcu od czegoś te instytucje są.

    --
    Pozdrawiam