  • Data: 2010-02-12 18:50:02
    Temat: Re: dziura w EMV - chip & PIN to porazka?
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Lut, 15:57, Marcin <m...@o...pl> wrote:

    > Wczoraj na BBC byl program o tym - ludzie z Cambridge spreparowali
    > karte podlaczajac ja przewodem do plytki z mikrokontrolerem , do
    > ktorego byla podpieta druga karta ( ta np. skradziona). Calosc
    > umieszczona w plecaku, kabelek prowadzacy do spreparowanej karty w
    > rekawie. Biorac pod uwage, ze w UK w wiekszosci przypadkow karte
    > samemu wklada sie do terminala, byli w stanie kupic np. butelke wody
    > za ?5. Czyli zaprzyjazniony sklep nie potrzebny.
    >
    > Marcin

    I jakby nie patrzec koniecznosc osobistego uzycia karty wyklucza to
    jako masowe narzedzie oszustw kartowych.

    Juz teraz na wiele sposobow mozna wykorzystac czyjas karte "placac w
    kasie" ale nikt tego nie robi [prawie nikt, czasami jakis amator].

    Zawodowcy na masowa sklae zajmuja sie zasadniczo skimmingiem i
    wybieraniem kasy z bankomatow. Bo to szybkie i bezpieczne.