  • Data: 2004-06-02 11:59:54
    Temat: Re: e-pko --> inteligo :/
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    e-gen wrote:

    > \\\jeżeli zdrapki rzeczywiście docieraja zwykłą pocztą do skrzynek, to nie
    > powiesz mi chyba że jest to lepsze( bezpieczniejsze rozwiązanie) od TOKEN-a;

    A czego sie boisz? Że listonosz wykorzysta? Dla listonosza lepszą okazją
    są karty które można użyć do zakupów. Dodatkowo, tylko inteligowe
    zdrapki i xelionowe pin-mailery mogłyby stanowić pokusę dla listonosza.
    Cała reszta nie wyróżnia się niczym z pozostałej korespondencji.

    > pomijając fakt, że ze skrzynki wyrzuca się sterty druków bezadresowych pomiędzy
    > którymi może zaplątać się taka - było nie było ważna - korespondencja, że
    > skrzynki są dewastowane i okradane; natomiast jeżeli jest to rozsyłane
    Ale skrytki pocztowe nie :-P

    > ///źle odczytałeś moje intencje, nikgo nie chcę obrazić natomiast polemizuję z
    > argumentami adwersarzy; uważam że przechodzenie na zdrapki jest w istocie
    > rzeczy cofaniem sie w rozwoju, co byc może zwiększy liczbę Klientów banków
    > internetowych - prostsza obsługa->więcej Klientów->niższe koszty jednostkowe
    > prowadzenia działalności bankowej (efekt skali)->niższe prowizje->jeszcze wicej
    > Klientów :)
    Może jestem w błędzie, ale... dla mnie największym zagrożeniem są
    pracownicy banków. Przed nimi token (z pinem czy bez) chronią w tym
    samym stopniu (tzn prawie wcale) a skoro nie ma różnicy, to po co
    przepłacać? A użwwanie techniki dla samego używania techniki ? Chyba już
    z tego wyrosłem.
    KJ