  • Data: 2004-06-02 11:39:46
    Temat: Re: e-pko --> inteligo :/
    Od: "e-gen" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zadziwia mnie ten argument. Mam rozumieć, ze jedyne przesyłki które
    > odbierasz to karty kodów ? Bo jeśli nie to pocztę musisz sprawdzać i tak
    > i tak.

    \\\jeżeli zdrapki rzeczywiście docieraja zwykłą pocztą do skrzynek, to nie
    powiesz mi chyba że jest to lepsze( bezpieczniejsze rozwiązanie) od TOKEN-a;
    pomijając fakt, że ze skrzynki wyrzuca się sterty druków bezadresowych pomiędzy
    którymi może zaplątać się taka - było nie było ważna - korespondencja, że
    skrzynki są dewastowane i okradane; natomiast jeżeli jest to rozsyłane
    poleconymi to argument straty czasu jest niepodważalny.

    > Argumenty się skończyły, to obrażamy dystkutantów ?
    > KJ (użytkownik kart kodów w mbanku, rajfim,xelionie, inteligo i tokenów
    > w VW oraz BZWBK - dla 2 aplikacji)

    ///źle odczytałeś moje intencje, nikgo nie chcę obrazić natomiast polemizuję z
    argumentami adwersarzy; uważam że przechodzenie na zdrapki jest w istocie
    rzeczy cofaniem sie w rozwoju, co byc może zwiększy liczbę Klientów banków
    internetowych - prostsza obsługa->więcej Klientów->niższe koszty jednostkowe
    prowadzenia działalności bankowej (efekt skali)->niższe prowizje->jeszcze wicej
    Klientów :)

    szacunek