  • Data: 2002-07-30 15:56:00
    Temat: Re: eliksiry w fortisie
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak generalnie popieram.

    W moim przypadku ( srebrny pakiet ) dochodzą jeszcze czeki. Splacam nimi
    karte citka i konto jest uznawane natychmiast a fortisowe obciazane 10 dni
    pozniej. W ING-u nawet czekow nie maja do nowo zakladanych rachunkow :)).

    Co do przelewów wewnetrznych - prawda. No i co z tego ?? Robie jeden taki w
    miesiacu. Dla odsetek i tak data sie liczy.

    pzdr
    wkg