  • Data: 2008-09-25 14:07:47
    Temat: Re: eprzelewy vs. karty platnicze
    Od: Maverick <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS wrote:

    > tak, to jest irracjonalne np:
    >
    > zobacz tutaj:
    > http://www.allegro.pl/item445470843_diuna_krucjata_p
    rzeciw_maszynom_wawa.html
    > place kart?, dostaje punkty payback i razem wychodzi mnie 50 z?

    > http://www.allegro.pl/item441097038_diuna_krucjata_p
    rzeciw_maszynom_nowosc.html
    > tylko przelew i 60 z?!
    > http://www.allegro.pl/item445687138_diuna_krucjata_p
    rzeciw_maszynom_herbert_nowosc.html
    > przelew i 53 z?

    Zwyczajne prawo rynku - towar jest warty tyle, ile ktos za niego zaplaci
    - pewnie wszyscy i tak kupili po 30 pln i teraz:

    jeden sprzedaje taniej, ze wszystkimi opcjami dobrymi dla klienta -
    majac nadzieje ze nadrobi iloscia (czyli mniejsza marza, ale duza ilosc
    klientow)

    drugi sprzedaje drozej, olewa klientow - sprzeda mniej , ale i tak
    znajdzie glupich co szukac nie umieja. (wieksza marza ale tez i mniejsza
    ilosc sprzedanych sztuk)

    --
    Regards,
    Maverick