  • Data: 2008-09-27 11:12:39
    Temat: Re: eprzelewy vs. karty platnicze
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 26 Sep 2008 01:28:05 -0700 (PDT), krzysztofsf napisał(a):
    > Komputronik jest bardzo drogim sklepem - ma z czego pokrywac marze
    > karciana.

    Ta "bardzodrogość" jest mocno dyskusyjna - jak przy 2000 wyjdzie mi 50zł
    różnicy, to i tak wolę podjechać do Komputronika choćby dlatego że jest
    w łatwo dostępnej lokalizacji. Mogę sprawdzić sobie na stronie czy to co
    chcę kupić jest na stanie, bez loterii ani dzwonienia i pytania "a to jest?
    a tamto?"...

    > znajomi "skladacze" kaza klientom sprawdzac ceny na Komputroniku, a
    > nastepnie kupuja gdzie indziej - nawet jasli ni emaja DG, tylko jako
    > zwykly indywidualny.

    A potem jak kupią w takim apollo, to na wymianę padniętego dysku się czeka 2
    miesiące :) Kilku znajomych przerobiło naprawę/wymianę w Komputroniku i nie
    mieli najmniejszych problemów, w przeciwieństwie do tych którzy kupili w Apollo.

    > Byc moze. Ale sam piszesz ponizej, ze czesto placisz przelewem -
    > sadzisz, ze jestes wyjatkiem?

    Gdzie piszę że płacę często przelewem? :) Tylko w małych sklepikach na
    allegro... Gdy kupuję online, to rozmyślnie wybieram nawet odrobinę droższy
    sklep przyjmujący karty. Dlaczego? Bo jak zapłacę kartą, to od razu o tym
    wiedzą i mogą mi wysłać towar jeszcze tego samego dnia. Sklepy z kontem w
    mBanku to raczej rzadkość, z reguły mają jakieś egzotyczne banki
    spółdzielcze - więc płatność przelewem to opóźnienie minimum jednodniowe...

    > Ciekawe jak w Merlin.pl
    > czy platnosci przez ecard roznia sie kwotowo od platnosci przelewem? -
    > oferuja obie formy.

    Tak trudno sprawdzić? Parę kliknięć... Nie ma różnicy w cenie.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004