  • Data: 2008-09-26 14:32:19
    Temat: Re: eprzelewy vs. karty platnicze
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 26 Sep 2008 08:00:07 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Sklepy komputerowe często odstają od standardów - pewnie za sprawą wyjątkowo
    > niskiej marży i galopujących (w dół) cen... Niektóre sklepy komputerowe nie
    > robią wstrętów przy płatności kartą (np. komputronik), inne jak widać - tak :)

    Akurat Komputronik robi problem. Zamawiam, chcę zapłacić, teoretycznie
    powinienem mailem dostać link do płatności kartą (nie wiem czemu tak,
    pierwszy raz się z czymś takim spotkałem). Po próbie kliknięcia w link
    dostałem: "Link płatności został już użyty. Aby uzyskać nowy link prosimy
    skontaktować się ze sprzedawcą." Skontaktowałem się, dostałem kolejny link,
    nadal to samo. I kolejny raz (za każdym razem próbowałem innych
    przegladarek).W końcu po 3 dniach dostałem mailem informację "W tym
    momencie istnieje możliwość realizacji zamówienia jedynie za pobraniem lub
    przy pomocy przelewu/przedpłaty."

    --
    Kojer