  • Data: 2008-09-26 19:51:21
    Temat: Re: eprzelewy vs. karty platnicze
    Od: "Koteczek" <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    Matt Rutkowski wrote:
    > witam,
    >
    > czy ktos posiada w miare aktualne dane ktory srodek platniczy jest
    > bardziej popularny w sklepach internetowych?
    >
    > wydawaloby sie, ze eprzelewy....

    u mnie kartami placi wiecej osob zdecydowanie.

    i nie sluchaj - przelewy24 albo dotpay.eu to lamerzy raczej, jedynie
    dopracowany system ma platnosci.pl ale tez nie do konca. Ja mam i platnosci i
    dotpay (z dotpay tylko przelewy z jakis bankow krzakow ala VW, invest bank).
    Platnosci sa najtansze pozatym przy odpowiednich dochodach w sklepie.

    Najdrozszy jest paypal dlatego nie polecam (duza marza, kasa za wyplate z
    konta! To samo dotpay...), paypal jak masz klientow z USA albo UK to mozna
    miec.