    From: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: eurobank = zdzierobank
    Date: Tue, 7 Oct 2003 12:33:09 +0000 (UTC)

    bd <b...@W...pl> napisał(a):

    > Twoim zdaniem, Twoim zdaniem. zawsze wyrazasz swoje zdanie. to normalne. a ja
    > Ci mowie, ze bank ten prowadzi (popularna wsrod bankow) polityke
    > oplat "ukrytych".

    Nie ukrytych bo masz to wyraźnie napisane w TOiP.

    > poza tym ludzie moga chcec sprawdzic czy wplynely juz na konto srodki, na
    > ktore czekali. za to tez maja placic? BEZSENS.

    Bankomat chyba nie jest jedynym docelowym kanałem dostępu?

    > bank powinien sie cieszyc, ze
    > powierzam mu swoje pieniadze. wprowadzajac takie oplaty utrudnia dostep do
    > tego, co nalezy do klienta.

    Widzisz, bank się cieszy jak może na Tobie zarobić. Bo tylko z faktu z tego że
    ma Twoje pieniądze żadna korzyść dla niego nie płynie.

    > a co to za usluga? to jest niezbedne minimum. skoro w danym banku gromadze
    > pieniazki to musze miec do nich swobodny dostep.

    Masz ich bankomaty za darmo. Jak Ci się nie podoba ich liczba, lokalizacja lub
    tapeta to nie korzystasz. Przecież to jest takie proste.

    pzdr
    konlin