  • Data: 2009-11-13 07:46:51
    Temat: Re: glosowanie
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    viper wrote:

    > ja na ten problem patrzę nieco inaczej... uważam, że ludzie lepiej
    > zarabiający powinni mimo wszystko płacic większe podatki... nie dlatego że
    > jestem jakiś przesadnie szlachetny ani nie mam socjalnych zapędów... ale
    > mimo wszystko uważam, że jest to element sprawiedliwości społecznej...nie
    > jestem zbytnio społecznym stworzeniem, ale podatki płacę jak należy i
    > nigdy w tym temacie wałków bym nie robił... i jakoś mnie nie boli gdy
    > muszę nakarmic fiskusa... obym tylko zawsze miał jakiś podatek do
    > zapłacenia, jak mam się z czego dzielic z państwem to już jest dobrze...
> [...]

    Mnie nie chodzi o konkretne podejście. Twoje jest tak samo dobre jak moje.
    Wcale nie głupie. Po prostu Twoje. Z jakiegoś powodu tak myślisz. I dobrze.
    Ja raczej chęć dzielenia się z innymi zarobionymi pieniędzmi kanalizowałbym
    poprzez fundacje i stowarzyszenia. Ludzie, którzy mogą i chcą podzielić się
    swoją pracą mogą to zrobić. Dla mnie jest duża różnica między móc, a musieć.
    Moim zdaniem podatki powinny być zbierane na usługi, z których korzysta
    każdy.