  • Data: 2002-01-16 12:50:18
    Temat: Re: hasła jednorazowe
    Od: Rafal Podeszwa <p...@t...chem.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kuba93 wrote:

    > To chyba masz super pamięc.

    Az takiej nie mam ;)

    > NIe noszę, ale do domu, tez mi się ktos może włamać.

    To musi jeszcze znac haslo do wejscia do systemu. Ja swojego nie mam
    nigdzie zapisanego.

    > Bez przesady z tymi kosztami zdrapki.
    > Tu chodzi o bezpieczeństwo twojej kasy.

    Bez przesady z tym niebezpieczenstwem tych hasel. To musieliby byc
    wlamywacze czytajacy w myslach. ;)
    A poza tym po wlamaniu mozesz natychmiast zastrzec liste hasel. A
    zdrapka tez nie chroni przed jej ukradnieciem.

    mBank ma swoje zalety, Inteligo tez. Maja tez wady. Nie chce, zeby z
    mBanku zrobilo sie Inteligo (troche pozytecznych rzeczy, troche bajerow,
    ale oplaty za bankomaty Euronetu i za przelewy). Jesli dla Ciebie w
    mBanku jest nieprofesjonalnie, to korzystaj z Inteligo. Ale dobrze, ze
    jest wybor.

    Pozdrawiam

    Rafal