  • Data: 2002-01-16 14:09:31
    Temat: Re: hasła jednorazowe
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, Jan 16, 2002 at 03:02:27PM +0100, kuba93 wrote:

    > To już pachnie Lepperem?

    A, ja Ciebie wcale nie obrazalem. To bardzo nieladnie obrazac inna osobe.

    > Ja nie oskarżam ja się tylko pytam.
    >
    > W 100% się zgadzam, ale przeciez nikomu nie zabraniam się wypowiedzieć co
    > też napisalem.
    > Kazdy ma swoje zdanie i swoje preferencje. I bardzo dobrze,

    OK, prosze Cie najmocniej - moj przyklad.

    Dostales karte VE z inteligo? Dostales pewnie. Wiesz ze mozna nia
    robic transakcje internetowe, prawda? A wiesz ze wcale do tego
    obecnosc karty nie jest potrzebna, prawda?

    A co stoi na przeszkodzie aby zebrac sobie takie numerki i pobawic sie
    w internecie w jakies zakupy?

    I to mi by zdecydowanie bardziej przeszkadzalo niz karta kodow, bo w
    przypadku karty kodow zawsze mozesz probowac dochodzic gdzie kasa byla
    przelana, w przypadku platnosci w internecie - nie zawsze.

    --

    --w