  • Data: 2002-01-16 13:45:36
    Temat: Re: hasła jednorazowe
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, Jan 16, 2002 at 02:29:28PM +0100, kuba93 wrote:

    > Oczywiście że można, możliwości jest wiele. JA sobie oczywiście dam z tym
    > radę, chodziło mi o generalną zasadę.
    > Jak jednak sądzisz jaki procent klientów tak zrobiło? Ludzie PINy do kart
    > noszą w portfelach a co dopiero szyfrowanie.

    A skoro juz to piszesz ... to przeciez sam ksztalt karty inteligo
    'kusi' aby go ze soba nosic. I co jesli ktos ukradnie Ci karte kodow
    (razem z portfelem)?

    > Chodziło mi głównie o profesjonalizm podejścia i o fakt, że może zaistniec
    > sytuacja, że nie będziesz nawet wiedział, że ktoś wszedł w posiadanie twoich
    > haseł. Aby wejść w posiadanie haseł z Inteligo trzeba zabrać, lub zdrapać
    > (czytaj zostawić ślad).

    Zadaje jeszcze raz pytanie - czy uwazasz ze nie wazne jaka karta sie
    poslugujesz, czy jest to token czy tez TAN najwazniejszy jest sposob
    poslugiwania sie? Moje TANy nie opuszczaja domu choc leza w nim na
    samym wierzchu i nie uwazam tego za niebezpieczne. Wole to, niz
    automatyczne noszenie TANow inteligo na karcie (pamietaj ze tam nawet
    przez telefon nic nie zrobisz bez karty, czyli _musisz_ ja nosic jesli
    chcesz moc robic przelew w roznych miejscach).

    > I tyle.
    > Dla mnie bardziej profesjonalne i już. Każdy ma swoje zdanie i nie jest moim
    > celem przekonywanie nikogo do mojego.

    Nie nie nie. To nie tak.

    Nie piszesz listu, mowiac: wiecie, Heniek (przepraszam wszystkie
    Henki) to zlodziej i morderca. Ktos Ci odpisuje ze moze jednak nie. A
    Ty na to - no, mow co chcesz, ja jednak uwazam ze on kradnie i
    morduje.

    Potem ktos bierze ten Twoj list, zupelnie bez dyskusji skupia sie na
    tym ze ktos (Ty) uznal ze Heniek to zlodziej i morderca i tez takie
    sobie o nim zdanie wyrabia. Byli juz tutaj tacy co sie powolywali ze
    im kasa uciekla z mbanku - i co? I nic!!! Nawet reklamacja do mBanku
    nie trafila.

    Ja Ciebie nie oskarzam ze postepujesz podobnie, ale bardzo bym nie
    chcial aby ktos wyrabial sobie poglad o jakimkolwiek banku nie
    otrzymujac informacje z tylko jednej strony.

    --

    --w