  • Data: 2002-01-16 13:29:28
    Temat: Re: hasła jednorazowe
    Od: "kuba93" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy takim problemem jest zakodować je jakimkolwiek przesunieciem,
    dodaniem,
    > odjęciem jednostki.... cokolwiek...
    > a bezpieczniejsze bedzie to nawet od zdrapki.... czyz nie?
    >
    > Arek

    Oczywiście że można, możliwości jest wiele. JA sobie oczywiście dam z tym
    radę, chodziło mi o generalną zasadę.
    Jak jednak sądzisz jaki procent klientów tak zrobiło? Ludzie PINy do kart
    noszą w portfelach a co dopiero szyfrowanie.

    (Zdrapkę też możesz w ten sposób sobie przerobić na papierową.)
    Zamiast kupować autoalarm i autocasco można spać w samochodzie, lub wyciągać
    parę części z samochodu na noc:)

    Chodziło mi głównie o profesjonalizm podejścia i o fakt, że może zaistniec
    sytuacja, że nie będziesz nawet wiedział, że ktoś wszedł w posiadanie twoich
    haseł. Aby wejść w posiadanie haseł z Inteligo trzeba zabrać, lub zdrapać
    (czytaj zostawić ślad).
    I tyle.
    Dla mnie bardziej profesjonalne i już. Każdy ma swoje zdanie i nie jest moim
    celem przekonywanie nikogo do mojego.

    Pozdrawiam
    Quba