    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: hsbc opinia
    Date: Fri, 14 May 2010 22:15:13 +0200

    Użytkownik "tarantula" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:cb06857b-7261-42b3-92ab-063b0dfaa6f8@z1
    7g2000vbd.googlegroups.com...

    > chodzilo mi czy ktos ma do czynienia ogladajacych ta grupe z tym
    > bankiem

    Ja miałem do czynienia z ofertą Premier przez dość długi okres. Nic
    wyjątkowego. Bardzo ortodoksyjna polityka kredytowa banku, karta z limitem
    100k uważana jest za fanaberię i bank chyba oczekuje na piśmie
    udokumentowania, że taki limit jest naprawdę niezbędny i dlaczego.
    Oprocentowanie limitu w rachunku atrakcyjne ale powyżej 20k trzeba jakieś
    świstki dochodowe donosić, chyba kompletnie niezależnie od wykazywanych
    obrotów i sald.

    Sam poziom obsługi ludzkiej bardzo wysoki, sporo blichtru dla osób
    wrażliwych na takie rzeczy, nie tylko meloniki :), jednak sama oferta
    produktowa według mnie mierna. Obsługa reklamacji wzorcowa, między innymi
    cashback dla transakcji bez obecności karty na żądanie klienta bez żadnych
    dyskusji.

    Brak biura maklerskiego w PL, trzeba otwierać relację Premier w innym kraju
    żeby grać. Nakłanianie do inwestycji w fundusze HSBC, co mnie osobiście
    naprawdę wkurza. O ile te rachunki w kilku walutach nie są dla kogoś jakąś
    mega zaletą (bo to jest wyróżnik tej oferty) to naprawdę wg mnie nic
    szczególnego.