eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?Re: jak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?
    Date: Thu, 27 Aug 2009 01:04:00 +0200

    "XYZ" h747j3$g17$...@n...onet.pl

    > Mój pomysł opierał się na wykonywaniu przelewów o wysokości 3 gr na rach.
    > walutowy w EUR. Zaokrąglone dawały 0,01 EUR. Zyski spokojnie mogłyby iść
    > w tysiące, gdyby nie to, że nie znalazłem jeszcze banku, który przyjmowałby
    > takie przelewy. mBank i Alior zwróciły przelewy, a w Nordei pieniądze się
    rozpłynęły.

    > Ostatecznie próbowałem przelewać w Aliorze z rach USD->EUR. "Zarobiłem" w ten
    > sposób 2 zł i dałem sobie spokój, bo interfejs Aliora jest tak skonstruowany,
    > że napisanie skryptu, który robiłby te przelewy i dodatkowo obsługiwał błędy
    > (np. strona się niezaładowała, czy wylogowanie) jest bardzo trudne (Ajax).
    > Ciekawe, kiedy wprowadzą captcha.

    Ile czasu zajęło to zarabianie 2 złotych? Może warto to komuś zlecać? ;)
    Można by zatrudniać pracowników (tyluż jest teraz bezrobotnych), płacić
    im pensje, płacić za nich podatki na utrzymanie państwa... Można nawet
    dać z tego na ,,Kościół'' i na biednych... ;)

    Cenna inicjatywa. :)

    -=-

    Nic mnie nie rozśmieszyło do łez od wielu lat -- a teraz nie mogę się powstrzymać.
    Na dodatek mam chore gardło (próbowałem sił i wyszło mi na to, że nie jestem jeszcze
    ;)
    odporny na przeziębienia -- zbieram efekty, a antybiotyki kosztują) i śmiech mi
    nie służy. :) No i jest nocka...

    -=-

    Handel wódką, tanie zapładnianie i półgroszówki oraz przelewanie z waluty na
    walutę z zaokrąglaniem... Jest wiele dróg do zrobienia pieniędzy w naszym kraju. ;)
    Jak się to śpiewa -- jeszcze Polska nie umarła, póki pomysły żyją. ;)

    -=-

    Ciekawe kiedy zysk jest najefektywniejszy -- przy laniu z jakiej waluty na jaką? :)
    No... I co zrobić z kursowaniem ;) walut? Jest tak nieznaczne, że nie ma wpływu?

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'