eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?Re: jak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?
    From: XYZ <j...@m...bin>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak najtaniej wysłać 100.000 przelewów z konta osobistego?
    Date: Thu, 27 Aug 2009 01:25:45 +0200

    On 2009-08-27 01:04, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "XYZ" h747j3$g17$...@n...onet.pl

    > Ile czasu zajęło to zarabianie 2 złotych? Może warto to komuś zlecać? ;)
    > Można by zatrudniać pracowników (tyluż jest teraz bezrobotnych), płacić
    > im pensje, płacić za nich podatki na utrzymanie państwa... Można nawet
    > dać z tego na ,,Kościół'' i na biednych... ;)

    Około 2 godzin, ale robiło się półautomatycznie - sprawdzałem tylko co
    15 minut, czy nie ma błędu w ładowaniu podstrony -- tak jak napisałem
    nie potrafię dobrze napisać skryptu ją przetwarzającego.

    > Ciekawe kiedy zysk jest najefektywniejszy -- przy laniu z jakiej waluty
    > na jaką? :)
    > No... I co zrobić z kursowaniem ;) walut? Jest tak nieznaczne, że nie ma
    > wpływu?
    Myślę, że 0,01 DKK -> 0,01 PLN to całkiem dobry kurs wymiany z zyskiem
    80%. Da się to zrobić w Nordei, gdyby nie ta cholerna karta TAN.
    Jednokrotnie wykonałem i poszło. Może ktoś z podpisem elektronicznym by
    spróbował, zwłaszcza że spartański interfejs Nordei będzie szybki w
    przetwarzaniu. Mnie niestety jest potrzebne konto w tym banku, więc nie
    będę ryzykował. Zresztą nie mam podpisu elektronicznego :).