eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijak przeciwdziałać zdemolowaniu systemu bankowego przez muchomory z Torunia?Re: jak przeciwdziałać zdemolowaniu systemubankowego przez muchomory z Torunia?
  • Data: 2010-03-04 23:53:33
    Temat: Re: jak przeciwdziałać zdemolowaniu systemubankowego przez muchomory z Torunia?
    Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Ale chyba mówimy o osobach prawnych? (Niezależnie, od tego, że do mnie
    > ten pomysł nie przemawia)

    gdyby ktoś wymyślił sobie że konto firmowe "firma handlowa jana
    kowalskiego" podlega ochronie danych osobowych to zawsze jan kowalski
    może pisemnie zezwolić spółce akcyjnej KR SA na przetwarzanie danych
    osobowych dzięki czemu uchroni siebie np. przed wałkami na allegro.

    podobnie wspólnicy spólki osobowej z uwagi na ułomność spółki osobowej
    a spółka kapitałowa i jej dane nie podlegają ochronie i nie ma problemu.