    From: "Leszek" <b...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jaki fundusz polecacie? [na 2 lata]
    Date: Sat, 11 Aug 2007 11:58:37 +0200

    Krzysztof Halasa wrote:

    > Bez przesady, byly gorsze rzady - rozumiem krotka pamiec, ale
    > trzeba zachowac umiar.
    > Chwilowo rzad na szczescie Odp:* sie od gospodarki i jest zajety
    > wlasnymi, wazniejszymi sprawami.

    TAAAK? A jak potraktują inwestorzy naszą giełdę oraz jak ocenia
    gospodarkę, gdy przez kolejne zawirowania i niepotrzebne wybory (może
    niejedne), takie np. Euro 2012 nie dojdzie do skutku i organizacja
    zostanie powierzona innym krajom (o rozwiniętej infrastrukturze)? Dróg
    prządnej jakości nie będzie, Polskę zaczną omijać autostradami przez
    Niemcy, Czechy, Słowację itp? Politycy niestety kompromituja nas coraz
    bardziej i już niedługo totalnie uniewiarigodnią Polscę jako miejsce do
    inwestowania, a gospodarce rzucają takie kłody, że to jedna wielka afera
    (ale agentów WSZYSTKICH znajdą - nawet tych, którzy nie wiedzą, że byli
    agentami). Wowczas zagraniczni inwestorzy wycofają pieniądze z Polski i
    czeka nas katastroga na giełdzie i w funduszach. Nie chiałbym, żeby ten
    scenariusz się sprawdził ale jestem coraz bardziej przerażony.
    Na pohybel politykom (zwłaszcza kołalicyji)
    L.