  • Data: 2009-10-29 12:17:24
    Temat: Re: jaki sens ma lokowanie pieniędzy w SKOK-u?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:818e2876-41ab-464f-962e-1d5a05b0e565@m38g2000yq
    d.googlegroups.com...
    On Oct 29, 12:18 pm, "kris" <k...@p...onet.pl>
    wrote:
    >Powaznie trudno mi dostrzegac plusy korzystania z instytucji, ktora
    >udaje bank z ta roznica, ze w relacjach z nia nie jestem konsumentem,
    >musze ponosic oplaty z tytulu samego faktu bycia klientem [wpis,
    >udzial - niezaleznie od tego czy on jest zwracany czy nie, bo
    >zwracanie moze trwac],

    To nie wymysł samych Skoków. To reguluje ustawa o spółdzielczych kasach
    oszczędnościowo-kredytowych+ Prawo Spółdzielcze

    ma takie lokaty? Klienci majacy duze wolne srodki i duza swiadomosc
    rynku po prostu wybieraja nowoczesniejsze i bardziej elastyczne banki.

    Zacytuje Ciebie: "Tylko ile z tych ... klientow ..ma takie lokaty?"

    >Dodatkowo cenia sobie mozliwosc korzystania np. z lokat bez potrzeby
    >zakladania innych "relacji".

    Tylko że coraz wiecej banków robi właśnie w ten sposób. "Wyzsze
    oprocentowanie pod warunkiem...."- założenia ROR itp.
    Sprzedaż wiązana i tyle. Świadomy klient może tego uniknac zarówno w Skok
    jak i w bankach

    >Dlatego na rynku lokat duza popularnoscia
    >ciesza sie takie akcje jak Open Finance czy swego czasu pocztowy
    >killer.

    Popularnością to te akcje cieszyły sie na tej m. in grupie. Ale czy przyrost
    depozytów w wyniku tych akcji był powalajacy
    Zresztą zacytuje znowu Twoje słowa: "Popularnosc .... nie swiadczy o ich
    jakosci"

    > I to jest jednak przyszlosc bo "na rynek" wchodza nowe
    >pokolenia ceniace sobie nowoczesnosc, innowacje i elastycznosc.
    >Klientow chetnych na wizyty w oddzialach, placenie wpisow itp. bedzie
    >coraz mniej :),

    I Skoki to też zauważyły i nie zostają w tyle: nowoczesne e-konto, pożyczki
    i lokaty zakładane przez net, lokaty antybelkowe, nowoczesne centrum
    rozliczeniowe kart, duża własna sieć bankomatów, specjana oferta dla
    młodych(karty, konto) itp.

    Krzysiek