  • Data: 2009-10-29 13:23:45
    Temat: Re: jaki sens ma lokowanie pieniędzy w SKOK-u?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:5ffdf6a6-2b88-4325-b66e-42433cd6051b@v30g2000yq
    m.googlegroups.com...
    On Oct 29, 1:17 pm, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > I Skoki to też zauważyły i nie zostają w tyle: nowoczesne e-konto,
    > pożyczki
    > i lokaty zakładane przez net, lokaty antybelkowe, nowoczesne centrum
    > rozliczeniowe kart, duża własna sieć bankomatów, specjana oferta dla
    > młodych(karty, konto) itp.

    >Tylko problem SKOK'ow jest taki, ze zauwazaja to za pozno [podobnie
    >jak czesc BS'ow].

    Lepiej pózno niz wcale;)))

    >Ich niedostepnosc [koniecznosc zostania czlonkiem] tez nie pomaga. I

    2mln osób to nie przeszkadzało. Ludzie potrafią liczyć- szczególnie
    depozytariusze i jak im sie to opłaci to ponoszą te koszty

    >jak juz mowilem:
    >- brak ochrony praw konsumenckicj
    >- brak nadzoru
    >- brak niezaleznych gwarancji

    Ale to juz chyba nie wina Skoków że tak jest.
    Potrzebna jest zmiana niektórych ustaw i tyle
    Tylko zmienić mądrze aby nie wylać dziecka z kąpielą

    >Zuplenie dla mnie niepojete jest wydzielenie SKOK'ow z systemu
    >bankowego. SKOKi to nic innego jak Banki Spoldziecze - i to, i to
    >dziala w formie spoldzielni. i to, i to wykonuje czynnosci bankowe. i
    >to, i to ma sluzyc pomocy lokalnym spolecznosciom - nie ma zas byc
    >biznesem.

    Z tym systemem bankowym to jest tak że nikomu nie zależy na tym aby Skoki
    były do niego włączone.
    Banki obudziły się z ręką w nocniku i teraz robią lament.,
    A same wcześniej nie były zainteresowane obsługą tej grupy klientów która
    obsługuja Skoki.
    Rynek się bankom skurczył to spojrzały w kierunku tego segmentu i robią
    larum.
    A wcale nie maja lepszej oferty(mówie tu np o szybkich pożyczkach
    gotówkowych, RORach, lokatach terminowych)

    >Nie pojmuje czemu podzielono, w sposob inny - czesto uprzywilejowany -
    >traktujac SKOK'i.

    Jakie przywileje masz na myśli?

    >IMO wyjdzie jest jedno: Kase Krajowa SKOK przeksztalcic w bank
    >zrzeszjacy, skok'i w bs'y i zamknac rodzial pod tyltulem "skok"

    Ja uważam że to żadne rozwiązanie.
    Uważam ze na naszym rynku jest miejsce również dla Skoków
    Ich odpowiedniki działaja z powodzeniem w innych krajach to mogą i unas..
    A politycy powinni nie przeszkadzać.

    P.S
    Wygrzebane w sieci:
    http://mkaczmarczyk.bblog.pl/wpis,skok;po;kredyt,220