  • Data: 2009-10-29 12:52:05
    Temat: Re: jaki sens ma lokowanie pieniędzy w SKOK-u?
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 29, 1:17 pm, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > I Skoki to też zauważyły i nie zostają w tyle: nowoczesne e-konto, pożyczki
    > i lokaty zakładane przez net, lokaty antybelkowe,  nowoczesne centrum
    > rozliczeniowe kart, duża własna sieć bankomatów,  specjana oferta dla
    > młodych(karty, konto) itp.

    Tylko problem SKOK'ow jest taki, ze zauwazaja to za pozno [podobnie
    jak czesc BS'ow].

    Ich niedostepnosc [koniecznosc zostania czlonkiem] tez nie pomaga. I
    jak juz mowilem:
    - brak ochrony praw konsumenckicj
    - brak nadzoru
    - brak niezaleznych gwarancji

    Sama w sobie idea SKOK jest bardzo, bardzo dobra. Ale moim zdaniem
    doskonale realizuja je glownie Banki Spoldzielcze. Skoki z powyzszych
    wzgledow sprawdzaja sie gorzej. Zwlaszcza, ze ktos probuje z SKOK'ow
    robic biznes...

    Zuplenie dla mnie niepojete jest wydzielenie SKOK'ow z systemu
    bankowego. SKOKi to nic innego jak Banki Spoldziecze - i to, i to
    dziala w formie spoldzielni. i to, i to wykonuje czynnosci bankowe. i
    to, i to ma sluzyc pomocy lokalnym spolecznosciom - nie ma zas byc
    biznesem.

    Nie pojmuje czemu podzielono, w sposob inny - czesto uprzywilejowany -
    traktujac SKOK'i.

    IMO wyjdzie jest jedno: Kase Krajowa SKOK przeksztalcic w bank
    zrzeszjacy, skok'i w bs'y i zamknac rodzial pod tyltulem "skok".