  • Data: 2009-10-29 14:48:24
    Temat: Re: jaki sens ma lokowanie pieniędzy w SKOK-u?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości
    news:hcc974$k5m$8@inews.gazeta.pl...

    > Porównujesz wyrywkowo, na dodatek to co jest w zasięgu Twojego miejsca
    > zamieszkania a wnioski wysnuwasz co do całego kraju - gdzie tu
    > jakakolwiek logika?

    Ja porównuje wyrywkowo?
    Specjalnie porównałem Millenium ze Skokiem. Millenium wybrałem bo ma
    stosunkowo najwyżej oprocentowane depozyty z banków ogólnodostępnych.
    Podoban dostepność oddziałów itp.
    Mogłem porównać Skok z PKOSA ilub z PKOBP ale wtedy zarzucono by mi ze
    wybrałem banki z najgorszą oferta depozytową.
    Porównałem dwie instytucje o podobnej dostępności dla przeciętnego "szarego"
    obywatela.
    Bez sensu jest właśnie porównywanie depozytów w skokach z Openfinace czy BOŚ
    np.
    Dla niektórych bywalców tej grupy nie jest problemem założenie lokaty via
    net w banku polskim czy zagranicznym nawet. niestety nie jestesmy grupa
    reprezentatywna do porównań.

    Krzysiek