  • Data: 2009-10-29 14:39:03
    Temat: Re: jaki sens ma lokowanie pieniędzy w SKOK-u?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:a9a6e3cb-0981-45d1-9a4e-c35d62ed6241@37g2000yqm
    .googlegroups.com...
    On Oct 29, 2:33 pm, "sTav" <m...@b...o2.pl> wrote:
    >Rownie dobrze mozna powiedziec, ze od 1989 w Polsce umarlo 78 tysiecy
    >Kowalskich, a zaden Kuciapolongowski.

    Porównanie powyższe nie bardzo odzwierciedla to o czym piszemy.

    Jeśli wśród działajacych w Polsce kilkuset banków upada 138(cytuje za
    poprzednikiem danych nie weryfikowałem) a w śród działajacych
    kilkudziesięciu Skoków nie upada żaden to o czymś swiadczy. Moim zdaniem ich
    wewnętrzny system nadzoru i działa lepiej.
    Tabelka:
    http://www.skok.pl/?FzCeUhe1mIRG-ALd-xK44dAWja5ln70k
    i2Y82sW4iXg=;VB18174AE9A8

    >I kolejna rzecz - SKOK'i nie upadaja, ale ich liczba sie zmnieszja.
    >Moze gdyby byly bankami to by padly, a tak sa wchlaniane przez inne
    >SKOK'i.

    To tym lepiej chyba że same potrafią radzić sobie z problemami bez
    wyciągania ręki po pomoc Państwa.

    Krzysiek