  • Data: 2010-12-30 09:27:54
    Temat: Re: jakie karty w egipcie?
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 30 Dec 2010 08:18:19 +0100, zbig napisał(a):

    > witam,
    > mam pytanie gdzie teraz są najkorzystniejsze przeliczniki?
    > do wyboru mam:
    > debetówki:
    > 1. mbank visa
    > 2. citi mc
    > 3. openfinance visa

    Podejrzewam, że na kursach i tak będzie słabo, więc bierz taką która nie ma
    prowizji za wypłatę w bankomacie za granicą.

    > kredytówki (chyba tam się raczej przyda cash? ale może na jakieś zakupy kk)
    > 1. citi visa
    > 2. citi mc
    > 3. pekao mc
    > a może jest coś co w miarę szybko można wyrobić, a miażdży wyżej wymienione?

    Polbank Era (albo Gold).

    Ogólnie to polecam kupić dolary i rozmienić je na lotnisku przy kupowaniu
    wizy. Tak btw to podziwiam nasze kantory które sprzedają jednodolarówki o
    30% drożej i jeleni którzy je kupuja. Na miejscu bez problemu można
    rozmienić albo wymienić na egipskie funty i płacić nimi (to się najbardziej
    opłaca). Nie polecam automatów do wymiany, kurs wychodzi gorszy.

    No i jedna zasada, nie wymieniać za dużo bo w drugą stronę nikt ci nie
    wymieni.

    --
    Kojer