  • Data: 2010-04-30 07:43:15
    Temat: Re: jarek: po trupach do celu ;)
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    DJ(Dominik) pisze:
    > Zadałem to pytanie w celu:
    > Czy chciałbyś, żeby Twoje dzieci się wychowywały na tekstach takich
    > przygłupów i przyjmowały ich system wartości?
    >
    > DJ

    zauwaz ze oni robia z siebie przyglupow za kase... i to calkiem duza jak
    dla przecietnego kowalskiego. i oczywiscie mocno przesadzaja.

    wolalbym aby moje dzieci wychowywaly sie na tekstach Mickiewicza,
    Kochanowskiego, Sienkiewicza, Szymborskiej i mozna by bylo jeszcze dlugo
    wymieniac... chcialbym aby byly zyczliwe wobec swiata jaki je bedzie
    otaczal, zeby byly wyrozumiale, chcialbym zeby jednoczesnie byly
    asertywne, aby samodzielnie umialy ocenic co jest dobre dla nich ale
    takze czy ich dobro nie uderza w innych - zeby do celu nie szly po
    trupach...

    stad chcialbym aby wiedzialy kim byl Jaroslaw Kaczynski - tak aby
    wiedzialy jak nie nalezy zyc, zachowywac sie, jakiej retoryki nie nalezy
    uzywac..., aby wiedzialy w jaki sposob nie sznuje sie drugiej strony
    rozmowy i jej punktu widzenia, wlasnie na przykladzie Jarka...

    na tyle na ile moge zrozumiec jaka to tragedia dla Jaroslawa
    Kaczynskiego, wspolczuje mu straty tylu bliskich osob. nie moge
    jednoczesnie nie zauwazyc ze na gruncie taj tragedii 96 osob i tragedii
    ich rodzin Jarosla proboje budowac swoj kapital wyborczy. i teraz zestaw
    to z tym co robi tych dwoch przyglupow z tym co robi Jaroslaw...

    pozdrawiam
    SlawcioD