eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijestem w banku, ale nadal mam problem z głośnym mówieniem?... › Re: jestem w banku, ale nadal mam problem z głośnym mówieniem?...
  • Data: 2011-08-03 18:30:52
    Temat: Re: jestem w banku, ale nadal mam problem z głośnym mówieniem?...
    Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zapewne warunki nie są trudne...

    W "starym" konkursie bylo tak, ze trzeba bylo do jakiegos tam dnia
    zalozyc konto (dbNET) i w ciagu 7 dni od aktywacji
    przelac na nie min. 1500 zl i utrzymac ten stan (lub wiecej)
    przez tydzien (albo dwa?).
    To byl tzw. "prezent gwarantowany".

    Drugi "prezent" dawali za wykrecenie karta (w okreslonym okresie)
    jak najwiecej transkakcjami bezgotowkowymi.