eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijestem w banku, ale nadal mam problem z głośnym mówieniem?...Re: jestem w banku, ale nadal mam problem z głośnym mówieniem?...
  • Data: 2011-08-04 01:57:15
    Temat: Re: jestem w banku, ale nadal mam problem z głośnym mówieniem?...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" j1ctnu$9ci$...@i...gazeta.pl

    > Jaką minę? To moja mina była bezcenna. ;)
    > W sklepie znajdującym się ze 200 metrów stąd -- mogę
    > (i wiele razy tak czyniłem, kupując jabłka czy mleko)
    > zapłacić dowodnie mało.

    > Jabłka w ubroku można było kupić po 50 groszy za kilogram,
    > a sam rozumiesz, że cały kilogram dla samotnego człowieka
    > to zbyt wiele.... :)

    Chyba to tutaj: N 53.116239°, E 23.144792° http://maps.google.pl/

    Gdy przed laty zapytałem o to, czy mogę zapłacić kartą za jakiś drobiazg
    kosztujący coś koło jednej złotówki, sprzedawczyni spojrzała na mnie ze
    zdumieniem i zapytała, dlaczego miałoby być inaczej! To sklep Społem.

    Dziś stoi niemal na jezdni. :) Bo poszerzono nam ;) drogę.
    (nam --> czyli TTruskolaskiemu) Z wąziuteńkiej, wiejskiej,
    zrobili chyba siedem pasów (w tym dwa dla autobusów) plus
    pas zieleni... Są szerokie chodniki, drogi dla rowerów...
    Sygnalizacje świetlne co krok...

    Aglomeracja miejska!!!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'