  • Data: 2009-08-11 08:15:17
    Temat: Re: keszbek po polsku :)
    Od: "Aleksander" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Koniecznie idź do lekarza i opowiedz to. Twój przypadek nie jest
    > beznadziejny.
    >

    > --
    > Tnx. Pzdr.         Ten Maruda.
    Witam,

    Co do osoby "Eneuel Leszek Ciszewski" to moim zdaniem byc może pisze dla
    niektórych i niekiedy niezrozumiale , ale każdy człowiek jest inny , a
    wczytując się w wypowiedź raczej w sporej części jest pomocna i odnosi sie do
    tematu watka.Być może ma wiecej wolnego czasu.
    Co do tematu to karta której używam Tesco daje obecnie 2% zwrotu z dokonanej
    transakcji , fakt ze tylko do 19.08.2009 i max limit to 360 zł , ale to i tak
    miły dodatek to bezpłatnej karty.