  • Data: 2009-08-11 09:01:12
    Temat: Re: keszbek po polsku :)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Marx" h5r893$os6$...@a...news.neostrada.pl

    > Lidl rozbawil mnie promocja herbaty Lipton jakis rok temu. Podniosl cene, nakleil
    "promocja" :)

    Jakiś czas temu w Realu. Mleko z Mlekovity w okrągłych butelkach
    kosztowało tam przez kilka miesięcy około 1.97 zł za litr; w Auchan
    o parę groszy mniej; w rozsądnych sklepach też coś koło tego;
    a w niektórych ponad 2.50 zł.

    Któregoś razu z półki w Realu zniknęła cena tego mleka i pojawiły
    się napisy PROMOCJA. Okazało się, że to mleko w cenie promocyjnej
    kosztowało tam ponad 2.40 złotych...

    Niedawno kupowałem w Biedronce mleko z Łowicza w cenie 3 złote za 2 litry. :)
    I to jest dobra cena? Biedronka sprzedaje czasami mleko z Mlekovity w cenie
    1.49 zł za litr, a raczej Mlekovita ma najlepsze mleko w Polsce. :)

    -=-

    Lubię promocje typu -70% -- czasami można wówczas kupić koszulę bawełniana
    już za 80 złotych, podczas gdy normalnie kosztuje ona ze 30 złotych. :)

    Fajne są też cuda typu plecak z dożywotnią gwarancją. Cena w promocji?
    200 złotych. (199,99 zł) I informacja, że w USH ten plecak jest droższy
    o około 30%, ale że w Polsce jest właśnie promocja, więc cena taka niska... ;)
    A tymczasem jakieś badziewne, ;) z rysunkami, kolorowe, z masą kieszeni
    można kupić za kilkanaście złotych...

    -=-

    Polacy to heretycy! Nie czytają Pisma Świętego. Gdyby czytali, znaliby
    pytania typu: Dlaczego wydajecie pieniądze na to, co nie jest chlebem,
    a waszą pracę na to, co nie nasyca?

    Albo te: Ani ucho nie słyszało, ani oko nie widziało, ani cośtam, jak
    wielkie rzeczy przygotował Bóg tym, którzy Go miłują. :) A przeca te
    wielkie rzeczy to między innymi galerie, ;) dzięki którym można zwiedzić
    świat osobiście, zamiast płacić tym, którzy by go zwiedzali w imieniu płatników. ;)

    -=-

    BTW galerii... Cieszy mnie ich wysyp, ale smuci pytanie:

    -- Dlaczego szmal z tych galerii wywożony jest ,,ciężarówkami''
    i ,,pociagami'' do innych krajów? Dlaczego takie galerie
    nie mogą wzbogacać polskich sprzedawców? :)

    Odpowiedź jest niby prosta -- bo Polacy to pazerne dupki, które
    chcą na ciuchach (najtańszych, kupowanych za bezcen) zarobić
    w tydzień na mieszkanie a w miesiąc na dom, zaś w rok na rezydencję... :)

    Tu przypomina się mi pewna rozmowa. Wyglądała jakoś tak:

    -- Te dziewczyny marzą o facetach zarabiających miliony.
    Chcą, aby ich mężowie zarabiali co najmniej 50 tysięcy
    złotych miesięcznie.
    -- A zadowolą się jakim pułapem?
    -- Szybkim seksem w pobliskich krzakach i wspólną :) pensją
    rzędu 50 tysięcy złotych rocznie. :)

    -=-

    Wracając do herbaty. Znam ludzi, którzy nie upokarzają :) się sprawdzaniem
    ceny herbaty i biorą z półek sklepowych pudełeczka z tymi listkami zgodnie
    z zasadą ,,jak popadnie'' lub ,,po kolei''. :)

    I znam ludzi szukających mieszkań dla swego potomstwa. :) Rozumowanie tych
    ludzi jest proste -- na mieszkanie nie można zarobić, więc trzeba je zdobyć
    jakoś inaczej, jakimś fuksem -- na przykład intrygami. :)

    I niestety ci od herbaty i ci od intryg mieszkaniowych -- stanowią jedno. ;)

    -=-

    Zasłyszane po drodze. :)

    -- Jak to nie masz pracy? A po co ci ona?
    -- Aby ożenić się.
    -- Chyba na głowę upadłeś. :)
    Masz na oku jakąś dziewczynę?
    -- Nie mam.
    -- To w czym problem?
    -- A gdybym miał na oku?
    -- To idziesz do jej ojca, patrzysz mu prostu w oczy i pytasz spokojnie:

    -- Teściu! Jaki posag przygotowałeś swojej córce?!

    Jeśli powie, że żaden, mówisz mu ,,spi..j'' i odchodzisz. :)
    A jeśli teść ma dobrze poukładane w głowie, bierzesz posag,
    zabierasz się do roboty i żenisz. :)

    Co to za kobieta na wydaniu, która nie ma posagu?! Co to za
    rodzice, którzy pannie na wydaniu nie przygotowali posagu
    w postaci jakiejś firmy, jakiegoś majątku itd.?!

    -- A Ty masz posagi dla wszystkich swoich córek?
    -- Oczywiście. Może nie jakieś nadzwyczajnie wielkie,
    ale na pewno można z nich godnie żyć w tym kraju.
    -- I dałbyś mi którąś ze swoich córek wraz z posagiem?
    -- Oczywiście, o ile byś chciał rusałkę. ;)
    -- ???
    -- Rusał mnie ten, rusał mnie tamten... Ja dziewczynom przygotowałem
    posagi, ale dziewczyny dziewictwo potraciły dość dawno. :) I myślisz,
    że z młodzianami? Wzruszyłbyś się, gdybyś zobaczył ich ,,kawalerów''. :)

    -=-

    Akurat może nie padły tam słowa ,,rusałka'', ale o podobnej wartości
    merytorycznej, a tego słowa użyłem, aby skrócić wywód. :)

    Wypowiedź matki gorączkowo szukającej :) zięcia dla swej starzejącej się pociechy:

    -- I co z tego, że moja córka nie jest dziewicą?
    Przecież może się porządnie umyć. ;)

    Miałem ochotę powiedzieć, że najlepsze są do tego
    szczotki do mycia butelek, ale powstrzymałem się. :)

    -=-

    Ja sprawdzam niemal każdą cenę w czytniku, o ile kupuję w sklepie z czytnikami. :)
    Niedawno nie sprawdziłem ceny szczoteczek do zębów. :) Na półce było napisane, że
    dwupak kosztuje 3 złote z groszami, a okazało się przy kasie, że jedna tyle
    kosztowała...

    A na wszelkie promocje patrzę z podejrzliwością. :) Słowo ,,promocja''
    oznacza dla mnie -- uważaj, bo możesz wiele stracić; sprawdź cenę. :)

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'