  • Data: 2006-06-28 13:40:31
    Temat: Re: kilka pytan na temat kart debetowych
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    I.b wrote:

    > To jednak jest limit?

    Nie ma limitu.
    Jest monitoring po stronie banku, tak samo jak wszystkich innych kart
    kredytowych.
    Po zrobieniu transakcji w Japoni, natychmiast miałem telefon z centrum
    kart z pytaniem, czy to ja.
    Bez znaczenia czy karta ma limit czy nie, tylko czy opercja swoim
    charakterem (miejscem, kwotą) odstaje od innych,