  • Data: 2006-07-03 22:16:53
    Temat: Re: kilka pytan na temat kart debetowych
    Od: "I.b" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma limitu.
    > Jest monitoring po stronie banku, tak samo jak wszystkich innych kart
    > kredytowych.
    > Po zrobieniu transakcji w Japoni, natychmiast miałem telefon z centrum
    > kart z pytaniem, czy to ja.
    > Bez znaczenia czy karta ma limit czy nie, tylko czy opercja swoim
    > charakterem (miejscem, kwotą) odstaje od innych,

    Alez ja tego nie zaprzeczam, ze bank kontroluje prawie kazde wieksze
    operacje na kontach, jednak bank nie pozwoli ci zrealizowc z tej karty "bez
    limitu" np. 500 mln dolarow...
    Czyli to juz nie jest karta kerdytowa z nielimitowanym kredytem.
    "Nielimitowana" ale w pewnych granicach - raczej nielimitowana jest tu
    haslem marketingowym, to tak jak powiedziec: "wieksza polowa".