  • Data: 2005-09-15 12:44:51
    Temat: Re: kredyt hipoteczny w BOŚ, ktoś się doczekał? :)
    Od: "MarP" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy jest to gdzies opisane w tym banku z kiedy powinien byc brany kutrs do
    > umowy, czy zalezy to od widzimisie analityka ?

    Zdaje mi sie (jakby co odszczekam) ze w umowie jest tylko kwota w CHF juz
    wyliczona i ze oni (bank) Ci tyle pozyczaja. Kursu zdaje sie ze nie ma, jest
    za to zapis ze przy przelewie posluza sie kursem z dnia przelewu i
    ewentualne roznice na Twoja korzysc (gdyby wzrosl kurs) spowoduja obnizke
    udzielonego Ci kredytu bez potrzeby sporzadzania aneksu. To tyle z pamieci
    :)

    MarP